A belsőépítészeti program és koncepció a Megbízóval való folyamatos egyeztetés során alakult ki. Az előcsarnok arculata megmaradt a Megbízó igényei szerint, de a tervezett üveg tolóajtók már az új Télikert anyag és szín használatára utalnak. A tervezési koncepciónk egy korszerű, de időtálló design kialakítása volt az átalakított színház térben, az újonnan kialakított rendezvény területen és a földszinti kávézóban is. Az tervezett elegáns, galériás előcsarnok és a nézőtér összenyithatóságának igénye, illetve a régi, jó állapotú klasszikus zsöllyeszékek megtarthatósága egy szokatlan, nagyszabású nézőtér-mozgatási módot tettek indokolttá. A mennyezet alá felhúzható nézőtér igazi mérnöki bravúr, mely lehetővé teszi, hogy a színpad és a nézőtér területe kb. 10 perc alatt a szint többi helyiségével összenyitható rendezvénytérré alakuljon át. Komoly kihívást jelentett az, hogy a felhúzott nézőtér alja egyben rendezvényterem mennyezete is, amelyben helyet kellett találni a világításnak, a tűzjelzőknek, a gépészetnek. A nézőtér megvilágítását olyan világító kapuk, keretek adják, melyek a szerkezet felhúzott és leengedett állpotában is egységes látványt nyújtanak. Az előcsarnok belsőépítészeti koncepcióját meghatározta az az adottság, hogy a terek nagyon alacsony belmagassággal rendelkeznek. Ezt világos színekkel, világítással növeltük optikailag, érzetileg. Az előcsarnokban egy sötét antracit szálcement burkolat adja meg a hátteret, és ehhez fehér, fényesebb konrasztszínt párosítottunk. A két szín határozott ellentétét oldottuk a pilléreken megjelenő, helyszínen kialakított burkolat szürkés-barnás vakolatával, mely színvilága díszletek színét idézi. A nézőtér bejárat vöröses színe figyelemfelkeltő, és egyben utal a nézőtéri székek vörös színvilágára. Az előcsarnok hangsúlyos elemei Hegedűs Andrea iparművész üvegtextil alkotásai.